Monday, September 14, 2009

Nespray vs. High Heels

hehe..kOrang. kalo korang nak tau..ade 2 jenis susu tepung je kat dunia ni yang aku minum. Nespray and Fearnleaf. Dulu2 penah merasa Dumex adik aku. tapi x sedap la pulakkk. aku hirup sket je and terus tinggal. aku penah post pasal pinggang aku yang sakit kan (yang x penah baca korang godek2 la sniri kt list on the right neh). so aku ke Cold Storage KLCC ditemani Annie tersayang :P aku cari susu tepung lerr. kunun2 nak kuatkan tulang. eheh~ :D so jumpe la Nespray kat atas ni. saploh hengget jerr~~~~

baru 2x minum. pastu dah malas. haha!! lepas sminggu, sakit pinggang aku x surut2. sminggu la jugak aku pakai sandal flat. last2 aku hentam pakai heels jugak. baik terus dongg!! upenye ubat sakit pinggang aku tau high heels. iye, HIGH HEELS!! vOv

p/s: thingking of another part of me, Si Jantung Hati. keputusan selepas raya (amaran!! kamoo jangan pikir bukan2 yer)

2 comments:

  1. Andai jari tak dapat bersentuh,
    tangan tak dapat bersalam,
    hendaknya batin kita tetap bertaut,
    Minal aidin wal faizin,
    Mohon maaf lahir dan batin

    Selamat Menyambut Aidilfitri 1430H – Semoga Allah memberkati setiap perjalanan hidup kita. Maafkan segala kekhilafan Kak Jie yang ada, yang zahir atau yang batin, yang sengaja atau yang tidak, baik yang tersurat apatah lagi yang tersirat…

    ReplyDelete
  2. Kak Jie balik Baling, Kedah..raya ke 2 blk rumah mertua kat Sabak Bernam, raya ke 4 dah blk rumah sendiri kat Serendah...raya ke -7 cik abg tu nak ke luar negara....tak sempat nak raya lamat2 kt kampung..bagi sana sini sikit2

    ReplyDelete