Friday, August 19, 2011

kisah berpisah di bulan ramadhan.. :(

gambar x de kaitan ngan kisah. hihi


macam2 kisah orang berpisah di bulan ramadhan ni yang aku dengar. dari golongan artis sampai la ke kawan2 aku sendiri..


sedih..sbb kisah2 ni aku dengar pd bulan ramadhan. ade member yang kawen 3 bulan je. ade member blogger yang x sampai 2 tahun kawen. ade artis yg dulu aku puja macam nak mati tp lepas die bertunang tgk muka die kt TV pn aku x mahu hahaha!! skrg dh putus tunang pn aku x suka dah :P


sekarang kawan aku yg aku kenal di Europe ade krisis rumah tangga pulak. di bulan puasa! harap2 beliau dan anak-anaknya tabah m'hadapi perangai suami haihh...

2 comments:

  1. salam aidilfitri maaf zahir batin cik yon yg manis ittewww oke..

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri maaf zahir batin jgk en_me :)

    ReplyDelete