Saturday, September 4, 2010

Jom Kemas Rumah!




Fuhh..punya lama nk upload gambar di Eiffel Tower ni. tp lagi lama nk hapdet blog :P bz lahh..n this blog if for myself. so no harm pn kalo x hapdet kann..hehe.


List barang yg belom dibeli utk Hari Raya:

  • telekung solat raya
  • hadiah utk parents (kalo x sempat pn xpe..duit raya utk diorg mmg sgt byk dah aku nk bg) :)
  • brooch raya
  • bank draft utk duit raya parents
  • tuka duit 5 hengget utk duit raya budak2 besar
  • inner sbb baju raya aku agak jarang ;)
Adoii~~ ntah sempat ntah tidak kan..esok aku plan nk kemas rumah habis-habisan. td dh kemas bhgian dining area + dapor sket2. hopefully my osmet x tekejut tgk brg diorg xde kt dining area tuh as aku dh simpan masuk almari. aku x suke la bwg byk2 ni..korang hny tau menyempitkan lg ruang rumah yg sedia sempit ini lg ok!! tsk~ tsk~

Then aku nk kemas bilik aku. jge cuci kipas, mop lantai, sapu sampah and cuci langsir + kain buruk. pendek kata, p'siapan utk raya lah hihi!

Alamak! dh 1.30 dah. get to go aa..good nite!

No comments:

Post a Comment