Thursday, November 13, 2008

M.U.N.A.K.A.H.A.T a.k.a perkahwinan \O/

A new entry! aku listkn dl kenduri yg aku kne attend (w/pn x smua aku boleh p). Ya!!kenduri kawen ...kenduri kawen kwn2 aku...

16 Nov - Tehah (dok blkg aku ms kt maahad dl)
22 Nov - Naemah (penolong Ketua Kelas aku ms form 4)
29 Nov - Mas (budak batch aku kt UTP. masuk UTP sama2. org kedah jgk)
6 Dec - Hani (kwn 1 skolah dl. tp x penah sekelas. aku bkn bdk pandai..)
25 Dec - K/Aisyah (kenduri belah pihak perempuan..kak ipaq aku ni. so aku tukang bwk hntrn abg aku ler~)
27 Dec - Abang aku plak (mak aku pesan jaga rumah kot2 sapa nk mai sbb kndri buat kt dewan. boleh aku tgk TV yuhuuu~~!!!)

Ini yg nk buat kenduri. Yang dh kawen?? Ramaiiiii~~~~~ ^_______^


Pijan&K/Ira
dua2 kawan aku. UTP. cumanya Pijan ni 1 skolah ngan aku. even x penah skelas, tp aku byk rujuk kt dia b4 msk UTP dl. dia senior aku w/pn aku yg hbs blajaq dl ;) K/Ira plak budak batch aku. sama2 msk UTP. ktorg batch July04. byk kisah diorg yg aku tahu..tp shh..RAHSIA!! ehehe. Aku p kndri side Pijan coz dkt ngan umah aku. sanggup korbankan convofair thn tu semata2 nk p kndri depa

Spupu aku Ira
heh. aku siap jd pengapit lg. dh pregnant pn..org ckp lps pengantin pengapitnya pula =P tp smpai skrg aku x nmpk bayang pn lh hahaha!!




Noorima
Ktorg 1 asrama ms msk maahad dl. ya..ATHM. Asrama Tuan Haji Mahmud. skali ngan noorima yg nk kawen 16/11 ni jgk. Kire geng ar smua...Aku skelas ngan Noorima ms Form 2&3. dok skali ngan dia masa Form3. 3 Ihsan. yg paling aku ingat pasai Noorima ni ms die gelak gila2 between mgrb n isya'. ape jd ek weh pas tu?? hahahha!!! gile ahhh...! pastu ms dlm kelas arwah Ustzh Adilah ajaq bhsa arab. ada yg kene lontar ngan peluru x rasmi ustazah. sapa xtau ;) die kawen..aku x dpt p sbb hari kerja (rabu!)




Syimah

tup2 dh nk kawen! aku x p pn..muka husband die mmg mcm die ah! jgn marah syimah! hehe. xpenah skelas ngan die jgk ms kt maahad. tp kenal sbb slalu p hostel die time Form 5. tumpang zohor b4 g tuisyen.

Tifah

Ni jiran aku kt Kelate. kenal dr kecik lg. x berapa rapat pn...sama2 UTP. husband die pn UTP jgk. what a small world~ blessed with baby boy already. due2 dpt PCSB Miri. terus parents laki tu suh kawen. bestnye~! =P


Banyak lg. aku describe sket je la ek


ex-osmet aku K/Awe. dh pregnant..5bln kot~ skrg stay kt Kuantan coz husband die engineer Slumberger





ex-classmet UTP aku K/Nad




ex-classmet UTP jgk Sarah Pahmi. wedding reception kt Kelab Tasik Putrajaya. aku pegi ngan annie, iera (br blk dr Thai ms tu) n kwn Annie yg enchem si Fazriq haha!!




ex-classmet maahad al-amin. tgk2 dh kawen. ade lam blog bulah.


ni x temasuk yg dh betunang pn berderet jgk..hihi. ape2 pn, smoge berbahagia la hendaknya kawan2 aku ni. aku hanya mmpu doakan aje. jatuh bangun asam garam umah tangga pndai2 la setel snirk ;) adioss~!

1 comment:

  1. hapdfet la woiii.. dah nk masuk tahun bru..

    sehari taip sket jdi ler..

    ape yg ko buat ari nih.. bullet2 sude

    ReplyDelete